زمان دريافت خبر: شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
منبع خبر: عصر ايران
طبقه بندي: فناوري و ارتباطات
بررسي ها نشان مي دهند كه بسياري از بزرگسالان آمريكايي اخبار خود را از رسانه هاي اجتماعي به دست مي آورند. - به گزارش ايسنا به نقل از تك تايمز، طبق بررسي هاي انجام شده درباره معروف ترين شبكه هاي اجتماعي و كاربرانشان، بيشتر كاربران در آمريكا اخبار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي كسب مي كنند. - مركز تحقيقاتي پيو در واشنگتن دي سي، 9 شبكه اجتماعي را مورد تحقيق قرار داده است: فيس بوك، توئيتر، لينكداين، واين، يوتيوب، اينستاگرام، رديت و تامبلر. - حدود 62 درصد از بزرگسالان آمريكايي اخبار خود را از سايت اين شبكه هاي اجتماعي به دست مي آورند ...
مشاهده متن اصلي خبر
زمان دريافت خبر: شنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۸
منبع خبر: عصر ايران
طبقه بندي: فناوري و ارتباطات
بررسي ها نشان مي دهند كه بسياري از بزرگسالان آمريكايي اخبار خود را از رسانه هاي اجتماعي به دست مي آورند. - به گزارش ايسنا به نقل از تك تايمز، طبق بررسي هاي انجام شده درباره معروف ترين شبكه هاي اجتماعي و كاربرانشان، بيشتر كاربران در آمريكا اخبار خود را از طريق رسانه هاي اجتماعي كسب مي كنند. - مركز تحقيقاتي پيو در واشنگتن دي سي، 9 شبكه اجتماعي را مورد تحقيق قرار داده است: فيس بوك، توئيتر، لينكداين، واين، يوتيوب، اينستاگرام، رديت و تامبلر. - حدود 62 درصد از بزرگسالان آمريكايي اخبار خود را از سايت اين شبكه هاي اجتماعي به دست مي آورند ...
مشاهده متن اصلي خبر