نقش شبكه‌هاي اجتماعي در تعيين هيجان‌انگيزترين گل يورو ۲۰۱۶

۱۵ بازديد
به‌تازگي مسابقات يورو ۲۰۱۶ به پايان رسيده است و در همين راستا نيز شبكه اجتماعي توييتر اقدام به انتشار يك چارت ويژه كرده است كه نشان مي‌دهد كدام گل در اين مسابقات بيش‌ترين هيجان را به همراه داشته است.به گزارش ايتنا از شماران سيستم به نقل از وب‌سايت خبري تحليلي Engadget، مسابقات يورو ۲۰۱۶ جلوه‌اي جديد از استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي را به همراه داشت و در طول اين مسابقات شاهد نخستين پخش زنده بر روي شبكه‌هاي اجتماعي نيز بوديم.از سوي ديگر شبكه‌هاي اجتماعي در دنياي امروزي به‌عنوان ابزارهايي براي نشان دادن هيجان‌هاي لحظه‌اي نيز به كار گرفته مي‌شوند و اين دسته از هيجانات در مسابقات فوتبال به‌مراتب بيشتر مي‌شود. حال با پايان يافتن اين مسابقات شاهد اين هستيم كه شبكه اجتماعي توييتر در اقدامي جالب، ميزان هيجان حاصله از هر يك از گل‌هاي اين مسابقات را تحليل كرده است.مكانيزم تعيين هيجان هر گل به نحوي است كه تنها مسابقات مراحل پاياني به‌عنوان گزينه‌هاي اصلي مطرح نخواهند بود و به‌اين‌ترتيب مي‌توان به‌خوبي حساس‌ترين گل مسابقات را از روي رفتار كاربران اين شبكه اجتماعي تعيين كرد.بر اساس اين طرح شاهد اين هستيم كه يك چارت ويژه از نحوه عكس‌العمل نشان دادن كاربران نسبت به گل‌ها در شبكه اجتماعي توييتر تهيه شده است و جالب اينجاست كه گل‌هاي تيم‌هاي كوچك‌تري مانند ولز و ايرلند شمالي هيجاني به‌مراتب بالاتر از گل تعيين كننده برنده بازي فينال را به همراه داشته‌اند. 
به‌تازگي مسابقات يورو ۲۰۱۶ به پايان رسيده است و در همين راستا نيز شبكه اجتماعي توييتر اقدام به انتشار يك چارت ويژه كرده است كه نشان مي‌دهد كدام گل در اين مسابقات بيش‌ترين هيجان را به همراه داشته است.به گزارش ايتنا از شماران سيستم به نقل از وب‌سايت خبري تحليلي Engadget، مسابقات يورو ۲۰۱۶ جلوه‌اي جديد از استفاده از شبكه‌هاي اجتماعي را به همراه داشت و در طول اين مسابقات شاهد نخستين پخش زنده بر روي شبكه‌هاي اجتماعي نيز بوديم.از سوي ديگر شبكه‌هاي اجتماعي در دنياي امروزي به‌عنوان ابزارهايي براي نشان دادن هيجان‌هاي لحظه‌اي نيز به كار گرفته مي‌شوند و اين دسته از هيجانات در مسابقات فوتبال به‌مراتب بيشتر مي‌شود. حال با پايان يافتن اين مسابقات شاهد اين هستيم كه شبكه اجتماعي توييتر در اقدامي جالب، ميزان هيجان حاصله از هر يك از گل‌هاي اين مسابقات را تحليل كرده است.مكانيزم تعيين هيجان هر گل به نحوي است كه تنها مسابقات مراحل پاياني به‌عنوان گزينه‌هاي اصلي مطرح نخواهند بود و به‌اين‌ترتيب مي‌توان به‌خوبي حساس‌ترين گل مسابقات را از روي رفتار كاربران اين شبكه اجتماعي تعيين كرد.بر اساس اين طرح شاهد اين هستيم كه يك چارت ويژه از نحوه عكس‌العمل نشان دادن كاربران نسبت به گل‌ها در شبكه اجتماعي توييتر تهيه شده است و جالب اينجاست كه گل‌هاي تيم‌هاي كوچك‌تري مانند ولز و ايرلند شمالي هيجاني به‌مراتب بالاتر از گل تعيين كننده برنده بازي فينال را به همراه داشته‌اند. 
تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد